GTS
![Kép](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhEDghUFa4tRiWrBdynRmfSHDQ7Qd8hAeqJESxP2L-xlAU_U8sZArRd1HLRBWw2YJR3r5xR0UeTbEJxROLawDaMg28PQ4hlQnqgR4JMw_Le5JLG3fukcBf7FjeGBpCpiM-4P_mnhwstmh8/s400/leves.jpg)
Messze van a messze! S Magyarország is egyre messzebb kerül mindattól, ami európai, amerikai vagy csak egyszerűen profinak nevezendő. Ha nem beszélünk a jelentősebb dolgokról, mint az egészségügy, a törvényesség, az oktatás, hanem csak a szolgáltatóipar egy szegmensét tesszük mikroszkópunk tárgylemezére, már elszomorító az, amit látunk. Vegyük példának a GTS Hungary Kft-t, mely tevékenységét tekintve egy kommunikációs szolgáltató cég, vagyis internet, telefon, számítógépes hálózatok üzemeltetésével és ezek kiépítésével foglalkozik a régi keleti blokk néhány országában, köztük hazánkban is. Itthon valaha „Datanet” volt az előd neve, amit -gondolom- aprópénzért felvásárolt egy nagyobb cégcsoport, átvéve vele az ügyfeleket is. S ezzel elérkeztünk a lényeghez. Az ügyfél -első körben és alapvetően- akkor elégedett, ha a szolgáltató cég hajlandó vele a párbeszédre. Kíváncsi a véleményére, így arra ösztönzi, hogy az adott cég minél több szolgáltatását vegye igénybe. Nos, esetemben ez nem íg