arcproject

Valamikor réges-régen még elhittem, hogy az efféle pályázatokat simán meg lehet olyannak is nyerni, aki nincs a belső körben.

Ezért még naíva koromban én is pályaműveket nyújtottam be, pl az arcproject nevezetűre.
Mivel senki és semmi nem őrizte meg az úgymond "nem nyert" műveket, így én a magamét most közzé teszem.
Ha jól rémlik 2002-től datálódik.

A családon belüli erőszakra, a nők kiszolgáltatott helyzetére igyekeztem felhívni a figyelmet. A helyzet azóta sem változott.

Az UNIO-s csatlakozásunkra gondolván készült e plakát, meg talán a választásokra is utalt?

Politikai színezetű, érzelmű plakát 2002-ből.


Már akkor is csak alig-alig volt elegendő a pénz. S már akkor is mennyit ígérgettek...

Összekötöttem a szójátékot egy már akkor is feszült háborús helyzettel. Ráadásul felhasználtam a Gesztiék logóját.

"Kitalált" termékplakát. 2006-ban járunk.

"Kitalált" cég plakátja. Amúgy nem rossz gondolat egy repülőgép társaságot légynek hívni. Az egyik legtökéletesebben repülő lény.

Ez a magyar politika már akkor se volt valami érték. Ráadásul a plakátom megelőzte a korát azzal, hogy egy svájci bicskát használtam.

Igen, azóta is jogos a kérdés.
Ha jól emlékszem, konkrétan ezzel a főcímmel kellett kigondolni valamit. Olyan rossz volt összegyűrni egy Magyarország térképet...
Ez is afféle "kitalált" termék egy szomorú iróniával a pusztuló természeti népekre gondolva.
Ez bejött. Micsoda látnok vagyok én...
Az önpusztítás ellen tiltakoztam. Hiába...

A töménytelen mennyiségű adó és azok mértéke semmit se változott 2006 óta.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon