Ugrás a fő tartalomra

Én a természetfotós

Utálom a telet.
Már alig várom, hogy olyan idő legyen, mint amilyen akkor volt, amikor ezeket fotóztam.

A mi kis békácskánk. Ez a levelibéka évek óta visszajáró vendég. Egy másik -róla készült portré- bekerült a Canon természetfotók válogatásába is.

Ha már érik a szamóca...
Alapjában véve sosem voltam egy megszállott fotós.
Első gépem egy SMENA 8M típusú masina volt, ami igénytelensége mellett is jó képeket készített.

Aztán sikerült egy használt tükörreflexes Praktica-t venni, amivel végre megtanulhattam a fotózás alapjait. Imádtam ezt a masinát.

Ezzel párhuzamosan használtam egy Chinon félautomata berendezést, ami alapból nem volt rossz, bár a képek egyharmadát mindig elszúrta. Erről nem találtam képet, mert már nem emlékszem a pontos altípusra.
Az első digitális gép egy Troust Powercam nevű szerkentyű volt (ma webkameraként működik remekül). Súrolta a középkategóriát, de alulról.

Következett egy NIKON L4, amit nagyon nyúztam, nagyon szerettem. Jó képeket csinált. Még professzionális használatra is sikerült rávenni. Nem szép, viszont kicsi, így mindig a zsebemben volt.

Végül egy profi tudással bíró fényképezőgép: SONY DSC HX5. Ennek tudása és minősége tökéletesen kielégítő. Komolyabb feladatokra is használtam, s tökéletesen tette a dolgát.

Feleségem karácsonyi ajándékaként került tulajdonomba. Kapcsolatunk nem indult zökkenőmentesen, hiszen a második héten kiderült, hogy gyári hibás. De két hét alatt garanciálisan megjavították. Azóta becsülettel szolgál.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon