ASUS

avagy: öreg laptop, nem vén laptop.

Van énnékem egy vénecske ASUS A3H notebook-om, ami (vagy aki) sokat kibírt már.
Fiatal korában így nézett ki, s bár fénye kissé megkopott, nem sokat változott. Recsegnek a zsanérok, néhány billentyű be-beragad.
Azutóbbi időben (a szoftvergyártók nemtörődömsége miatt) hamar elfogyott belőle a szufla, magyis kevésnek bizonyult a memória. Így aztán fejlessztettem. Vettem a másik -eddig üresen tátongó- foglalatába egy egy gigás kártyát. S magam voltam a szerelő is.


Az egész procedúra kb 5 perc volt. A kiporolással együtt.
Azóta -ha nem is szárnyal- de legalább sebesnek mondható. Magam sem értem, miért odáztam el ennyi ideig?!
Ezzel együtt le (ki) is pucoltam egy kicsit a merevlemezt, hiszen holnap megkezdődik a színjátszó tábor. A filmek felvételéhez pedig kell a hely. A témánk ezúttal: színészek, bohócok, cirkuszosok és mutatványosok.
Tervezett filmjelenetek: Notre Dame-i toronyőr, Országúton, Egy szoknya egy nadrág. Természetesen a forgatókönyvet a Celtx nevű programmal írtam.
Tehát holnap...




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon