Cetli-ksz

Persze az igazi neve: CeltX, de én a "cetli-ksz" nevet használom. Tekintettel a cetli szóra és a monogramomra.


Mostanság forgatókönyveket írok. Persze túlzok, hiszen csak néhány jelenetet készítünk majd el a filmes-színjátszós táborban egy-egy klasszikusból, már ahogy ez lenni szokott.
Mivel az az íróprogram, -amit év közben használok erre is jó- már kissé régicskének tűnt, ezért felmentem a saját honlapjára a legfrissebb ingyenesért.
Erre ott ezt látom:

Mióta utoljára ott jártam, egy kissé megváltoztak a dolgok. Regisztrálni kell, de ezek után lehetőség nyílik a felhőben dolgozni és tárolni az alkotásokat. Ám a program új és szabad verziója is letölthető, így akár szinkronban tartható a felhős és az asztali munka. Sőt, immár mobiltelefonra is tölthető, bár a tabletnek nagyobb értelme van.

Végül úgy döntöttem, hogy a hagyományos, asztali verziónál maradok.
A Celtx természetesen nem írja meg helyettem, amit kell, csupán gyorsítja, könnyíti. Mivel tud magyarul, az esetleges hibákat is jelzi, kijavítja.

Az asztali verzióban kinézetre alig változott valami, csak a sebességen érzek némi javulást.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon