GTS Hungary - 2

Előzmény: 3 hónapja vártam már, hogy a GTS Hungary Kft. bekösse a netet, mindhiába.

Minap, telefonbeszélgetés. Egy női hang a vonal másik végén lözli, hogy a GTS Hungarytól telefonál. Mondatváltások. Majd a női hang:
-...ott akadt el, hogy a megadott mobiltelefon szám nem működik!
-Ez érdekes, mert épp erről beszélek. - Válaszolom. Zavart csend a vonal másik végén, majd inkább én töröm meg a csendet:
-Nézze, hölgyem! Már nem akarok önöktől semmit. Mindent meg akarok szüntetni, ami a GTS Hungary Kft-vel kapcsolatos. Több mint három hónapot vártam, elég volt. Viszont hallásra!

Ha még tovább forszírozta volna, lehet, elküldöm melegebb égtáj felé. Sok levél, e-mail és telefonhívás után, az elmaradt szolgáltatás után sem jut eszükbe, hogy mit is kellene tenniük. A baj az, hogy el sem gondolkodnak ezen.

Sajnos a tendencia általános. A szolgáltatók többsége -mivel monopol helyzetben van- számtalanszor megsérti az ügyfelek általános jogait, hiszen pontosan tudja: valós jogorvoslat nincs ebben az országban. A fogyasztóvédelem pedig -véleményem szerint- csak látszólagos jogkörrel rendelkezik, képtelen a fogyasztót megvédeni, a rajta esett sérelmeket orvosolni, orvosoltatni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon