Volt egyszer egy pályázat

Egy bútorokat gyártó cég pályázatot hirdetett.
A feladat egy étkezőasztal megtervezése volt. Jómagam is indultam, az első fordulón át is jutottam, de végül nem lettem náluk a befutó. Ha értenék, vagyis inkább: ha lenne eszközöm a fa csapoláshoz, magam is elkészíteném ezt az asztalt, melyhez egy történetet is kreáltam.
Ezt írtam a pályázatomba:

"Gyermekkoromban még létezett, sőt általános volt az a családmodell, amelyik a vasárnapi ebédet együtt, az otthoni étkezőasztalnál költötte el. A mi asztalunk masszív, tömör fából készült egyszerű asztal volt, s mindenki állandó helyet foglalt el. Az asztal két fiókkal rendelkezett, mely asztal-oldal sajnos nem felém fordulva állt. Gyerekként elképzeltem, milyen is lenne, ha minden családtagnak külön fiókja lenne, a megszokott evőeszközeivel, szalvétáival, egyéb kiegészítőivel.
Ezt az álmot álmodtam újra, s fogalmaztam meg ebben az asztal tervezetben."



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon