Zene a reklámból

Hozzátartozik az igazsághoz, hogy nem vagyok egy nagy tv-néző.
Néhanapján a tudományos csatornák zöngenek csak, hátteret alkotva egyéb dolgaimhoz. Ám a minap láttam egy reklámot, egyik kedvenc komlóitalomról. Biztosan tudják, az a márka, amelyiken ötágú vörös csillag kényszeríti szemöldök-felhúzásra a régi jelképekre izguló fogyasztót. Maga a reklám is jó, de a vége felé megszólal egy zenekar, s élükön érces hanggal egy fekete hajú énekesnő. Már-már örvendezni kezdtem, hogy Amy Winehouse támadt fel, hiszen az Ő stílusát sikerült  felidéznie. De sajna nem.


Egy kis keresgélés után megtudtam, hogy a Clairy Browne & The Bangin' Rackettes nevű zenekar produkcióját építették bele a filmecskébe. Ahogy igyekeztem többet is megtudni Róluk, szomorúan tapasztaltam: ez számomra afféle „egyszámos” zenekar, mert a többi alkotásuk alig érte el  elvárásaimat.
A reklámfilmet nem, de a számukról készített videót megosztom, csak hogy tudják, miről is van szó.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon