Dobókocka-fej 03 – Böngésszünk a Neten

Lehetek őszinte? Én abszolút, mindenben megfelelő böngészőt még nem találtam mobiltelefonra.
Sokat kipróbáltam, de legtöbbje akkor bukott el, amikor a wi-fi-ről adatkapcsolatra váltottam.


Az első efféle böngésző az Opera mini volt.
De csak azért, mert sok-sok éven keresztül megbízhatóan működött az asztali PC-n. Ám az-az igazság, hogy néha annyira belassult, hogy minden türelmemet próbára tette.

Aztán használtam egy ideig a Dolphin Browser-t, majd pedig a Maxthon böngészőt, de az állandó fagyás miatt mindegyik felejtős lett.


Következett a Next Browser for Android
Ami jó, csak valami mégis hiányzik belőle.


Újabb versenyző a Chrome böngésző,
mely a Google sajátja.
Nálam néha lomhácska, s csak wi-fi-vel próbáltam. Azért mindenképpen ajánlom.


Ám a jelenlegi kedvencem a CM Browser,
mely kicsi, gyors és állítólag biztonságos is, mert saját antivírus motorja van, így megvéd a káros oldalaktól és letöltésektől. Egyetlen hiányosságot emelnék ki, mely általános probléma: a reklámszűrés.

Mindez persze nagyon rendben van akkor, ha van a közelben egy jó erős wi-fi. De amint adatkapcsolatra vált a gyanútlan polgár, ráadásul határon belül… Kiderül a nagy turpisság, hogy a hálózat valójában csigalassú, akad, lefagy. S a furcsa akkor lesz igazán, ha teszem azt a sógoroknál kapcsolódóm fel a Netre, mert ott ugyanaz a készülék, ugyanaz a program szélsebesen száguld. Lehet, hogy a pénzünkért még szépen át is vagyunk ejtve? Nem lenne meglepő.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon