Szószóló

 Hamarosan vége ennek a káosszal teli évnek. Igyekeztem valamilyen grafikai trükköt kitalálni, hogy miképpen is jellemezhetném az elmúlt 12 hónapot. 

Rájöttem, nem lehet igazán hűen visszaadni, ezért már az év derekától kezdve belekezdtem a szógyűjtésbe. Segítségemre volt a magyar sajtó, amelyik -mint a szajkó- gyakran ész nélkül ismételgette az aktuális kifejezéseket. Más forrásom is volt. Gyerekeket kértem meg, hogy mindössze öt szóval jellemezzék az esztendőt. Figyeltem, füleltem az utca emberét is. Mivel színészi, oktatói munkámat elveszítettem, így rövid időre -míg szervezetem bírta- kénytelen voltam melósnak elszegődni. Hallgattam ottani kollégáimat is, elemeztem szavaikat.

Mindezekből végül összeállt egy szócsomag, melyet felhőbe röpítettem, (mintegy pusztába kiáltott szó), s ez jött vissza. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon